woensdag 16 september 2015

Naar het 36ste Aquarelsalon te Antwerpen geweest 2015-09-15

We zijn met de trein van 9u42 uit Blankenberge vertrokken en om 12u waren we in het prachtig Buffet van  Anwerpen Centraal voor een lekkere snack .

Nog een foto van het interieur , dan zijn we met de tram vertrokken naar de Grote Steenweg op het 't Zuid  waar de tentoonstelling plaats vond  in Galerij Campo&Campo .

Deze aquarel zag ik persoonlijk zeer graag , al waren er veel prachtige werken ook van buitenladse kunstenaars .

Mijn Vriendin Rita die zelf aquarel schildert vond dit werk van Silvia De Bastiani uit Italie prachtig .

Ook Toots Thielemans van Jef Boeckx was te kekijken .

Graag poseerde ik bij de aquarel van mijn hart , spijtig dat de prijs  1000€  was , zo heb ik een mooie dag gehad met drie aangename dames die als hobby aquarel shilderen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten